StreetLife #77 (Scooters!)

The revival of the Scooter.

Scooter Street Photo (C) Ronald Puma 0123

Street Photo (C) Ronald Puma 0339

Street Photo (C) Ronald Puma 0154

Street Photo (C) Ronald Puma 0211

Street Photo (C) Ronald Puma 081

Street Photo (C) Ronald Puma 0184

Street Photo (C) Ronald Puma 0463

Street Photo (C) Ronald Puma 0367

Street Photo (C) Ronald Puma 0182

Street Photo (C) Ronald Puma 094

Klik op foto:

(C) Copyright Ronald Puma (zie Copyright info)

Advertenties

13 gedachtes over “StreetLife #77 (Scooters!)

      • Het verschil zou hem moeten zitten in de (wat ze noemen) constructiesnelheid: een bromfiets mag tot 45 km/u kunnen, een snorfiets tot 25 km/u. Op snorfietsen hoef je geen helm te dragen. “Scooter” is geen wettelijke term. Die kunnen zowel onder bromfietsen als onder snorfietsen vallen, afhankelijk van hun (constructie)topsnelheid. Van buiten is het verschil te zien aan de kentekenplaat: blauw voor snorfiets en geel voor brommer.
        Tot zover de theorie.
        Maar brommers werden in mijn jeugd al opgevoerd dus dat zal nu met de huidige brommers en snorfietsen niet anders zijn. Als ze je pakken ben je overigens wel zwaar de sjaak.

    • Klopt ook wel. Uiteindelijk zijn dat soort keuzes een kwestie van smaak. En daarover valt niet te twisten zegt men :) Ik geef de voorkeur aan langzamere sluitertijden in dit soort gevallen omdat je dan een effect van beweging en snelheid krijgt in een stilstaand plaatje. En dat heeft wel wat vind ik.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s